Kutak za roditelje

Ritam Dana

Ritam dana

RITAM DANA U VRTIĆU

U jutro nakon dolaska u vrtić djetetu se nude jutarnji čaj i keksi, te raznovrsna poticajna sredstva u centrima aktivnosti unutar odgojne skupine gdje mu je omogućeno druženje, igra i komunikacija s drugom djecom.

  • DORUČAK je u 8.30 , djecu se potiče na samoposluživanje (točenje napitka, mazanje namaza na kruh…)
  • JUTARNJA TJELOVJEŽBA u kojoj djeca kroz razne vježbe zadovoljavaju potrebu za kretanjem, izmjenjuju statične s dinamičnom aktivnosti a kroz to se navikavaju na zdrav način života
  • ZAJEDNIČKE AKTIVNOSTI odgojitelji osmišljavaju kako bi pobudili interes, radoznalost i želju za sudjelovanjem u planiranim aktivnostima. U te se aktivnosti uključuje većina djece. Kroz igru i aktivnost potiče se razvoj djeteta, a kroz sve aktivnosti potiče se samostalnost djeteta općenito
  • BORAVAK NA ZRAKU - S odgojiteljima se zajednički dogovaraju igre i mjesto boravka na zraku (na igralištu, u šetnji..). Za vrijeme boravka na igralištu dijete samo odabire u koje se aktivnosti želi uključiti. 
  • RUČAK je u  12:30 sati.  Djecu se potiče na samostalno serviranje, samoposluživanje i kulturno ponašanje za vrijeme jela, nastoji se razvijati interes za raznovrsnu hranu. 
  • POSLIJEPODNEVNI ODMOR - Djeca koja imaju potrebu za snom nakon ručka se pripremaju za odmor (slušaju priču, instrumentalnu glazbu ili uspavanke). 
  • UŽINA od 14:00 sati na dalje –prema potrebama djece pojedine skupine
  • POSLIJEPODNEVNE AKTIVNOSTI - Ostvaruju se u sobi, zajedničkim prostorima ili na igralištu s mogućnošću odabira poticajnih sredstava i aktivnosti 

RITAM DANA U JASLICAMA

 Odgojitelji  preuzimaju dijete od roditelja i zajednički sudjeluju u odabiru sredstava i igračaka, ako je potrebno  ponekad odgojitelj kratko uzme dijete u krilo i pomazi ako za to postoji potreba.

  • DORUČAK je u 8:30 sati i dijete samo ili na poticaj odgajatelja doručkuje. U jaslicama odgojitelj pomaže djetetu u osamostaljivanju za vrijeme doručka a ubrzo sami počinju spremati tanjurić i šalicu nakon doručka.

 Mijenjanje pelena – odgajatelj prilikom prematanja uspostavlja komunikaciju s djetetom verbalizirajući radnje koje radi.

  • JUTARNJA TJELOVJEŽBA - male pokretne aktivnosti s pjevanjem raduju djecu i ona se vrlo rado uključuju u vježbanje.
  • ZAJEDNIČKE AKTIVNOSTI – uključuju zajedničke igre, manipuliranje različitim sredstvima, pjevanje, igranje raznovrsnih igara s pjevanjem, upoznavanje s različitim likovnim tehnikama i materijalima.
  • BORAVAK NA ZRAKU – obično se boravi na igralištu gdje se provode pokretne igrice, trči,
  • RUČAK započinje od 11:30 sati ovisno o dobi djece. Odgajatelj pomaže djeci ali im i omogućuje da sve što mogu učine sami. I u ovom segmentu dana nastoji se poticati samostalnost djeteta. 
  • POSLIJEPODNEVNI ODMOR – nakon ručka dijete se priprema za poslijepodnevni odmor koji započinje uz pjevanje uspavanke, slušanje instrumentalne umirujuće glazbe.
  • UŽINA od 14:00 sati na dalje –prema potrebama djece pojedine skupine
  • POSLIJEPODNEVNE AKTIVNOSTI koje se ostvaruju prema odabiru sredstava i interesu djeteta do dolaska roditelja.

Oglasna tabla

dvrtic

„Dječji vrtić Blato“ kao samostalna ustanova započela je s radom 1. siječnja 1998. godine.

Općina Blato

Zatvori